همه مطالب
شایستگی های کلیدی برای همه افراد سازمان
شایستگی های متعددی می توان برای کارکنان و اعضای سازمان مطرح ساخت. در این نوشته با تمرکز بر رفتار، تعدادی از مهمترین شایستگیها را اشاره کرده ام.
وظايف مديريت منابع انساني و نحوه تقسيم زيرسيستمها
در حقيقت مديريت منابع انساني سيستمي است متشكل از بسياري فعاليتهاي متقابل و وابسته به يكديگر كه هر فعاليت بر …
مديريت منابع انساني و جهاني شدن
نقش مدیر منابع انسانی همچون یک روحانی که 10 فرمان شرکت در دستانش قرار دارد، تضمین بقای روح سازمان است. …
بخشی از آنچه در ۹۷ آموختم…
هر سال داستانی دارد، سال ۹۷ اما برای من داستان متفاوت تری داشت. تجارب متفاوتی را طی کردم. تا همین …
يافته هاي لينكدين در خصوص دلايل ترك خدمت كاركنان
بارها و بارها و به انحاي مختلف اين جمله را شنيده ايم كه: كاركنان شغل خود را ترك نمي كنند …
آزارجنسی در محیط کار: راهکارهای کشف و برخورد
در دو نوشته قبلی(اینجا و اینجا) در خصوص مقدمه و چیستی آزارجنسی در محیط کار صحبت کردیم. در این نوشته …
مهمترین ریسک های HR شناسایی شده توسط مدیران منابع انسانی
اگر به حوزه مدیریت ریسک منابع انسانی علاقه مند باشید و سرچی در اینترنت کرده باشید حتما این دو مطلب …
خودشناسی من چقدر است؟
شاید این سوال که خودشناسی من چقدر است؟ مهمترین و اساسی ترین سوالی است که هر فردی باید برای آن …
بیشترین بازدید