در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۰ پاسخ‌ها

  1. وفا گفت:

    سلام
    خیلی مختصر و خیلی مفید بود. اگر این چرخه در سازمان ایجاد نشود، نوآوری خواهد مرد. در NLP همانطور که میدانید، اصلاً واژه شکست را از واژگان حذف کرده و به جای شکست، همیشه میگوید بازخورد.
    سربلند باشید

  2. مصطفی گفت:

    دکتررررررررررررررررررر
    اگر راست میگویی از اشتباهات شاگردان نیز در برگه امتحان گذشت کن

  3. محمد گفت:

    سلام
    بسیار عالی بود.کاربردی و خلاصه.البته راه رفتن روی لبه تیغه اگر مرحله اول رو درست انجام ندیم یا با کارکنان سوءاستفاده گر مواجه باشیم.با یک بانک مشکلات رویت شده و نحوه حل می توان تا حدودی مشکل را حل کرد.لطفا نظر بدید.

    • مهدی گفت:

      سلام
      البته به نوع سازمان، سطح بلوغ کارکنان و ماهیت وظیفه هم بستگی دارد. به عنوان مثال در خصوص ماهیت وظیف، در مشاغلی که نیازمند نوآوری هستند وجود چنین آزادی عملی ضروری است ولی در مشاغلی که ماهیت تکراری و روتین دارند وجود چنین آزادی عملی ضرورتی ندارد.
      پیروز باشید

  4. محمدرضا گفت:

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

  5. شادی گفت:

    وای خیلی خوبه ساییتون

  1. ۱۳۹۶/۰۲/۲۳

    […] در مطلب دیگری در خصوص در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟، صحبت کرده ام. شاید یکی از دلایل را نیز بتوان در […]

  2. ۱۳۹۶/۰۲/۲۷

    […] و نکته سوم اینکه اجازه دهیم دیگران اشتباه کنند. بابت اشتباهاتی که رخ میدهد واکنش سریعی نداشته باشیم. (قبلا اینجا هم مواردی در خصوص اشتباهات کارکنان نوشته …) […]

  3. ۱۳۹۸/۰۲/۱۷

    […] در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟ | قراول، د… […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *