بیشترین بازدید
همه مطالب
شيوه هاي متداول تعديل كاركنان در سازمانها
خروج از خدمت انواع مختلفي دارد كه در يك نگاه كلي ميتوان آن را در دو گروه خروجهاي ناشي از …
مروری بر مدل ارزیابی مشاغل هی گروپ
مدل ارزیابی مشاغل هی گروپ شاید شناخته شده ترین مدل موجود در بازار ایران است. شرکتهای هم همچون شرکت ملی …
بدون تردید شما بهترین کارمند مدیر خود هستید اگر…
بدون تردید شما بهترین کارمند مدیر خود هستید اگر یک سری رفتارهای متفاوت از سوی مدیر با شما می شود. …
مقدمه ای بر کارکنان بدقلق
به نظر مهمترین وظیفه هر مدیری، مدیریت کردن دیگران(Managing Others) است. اساس هر مدیری در هر سطحی اگر همین یک …
در جبران خدمات، سرنا را از سرگشاد مینوازیم
اصل ضرب المثل این است که آدم ناشی سرنا را از سرگشاد میزند. شاید سوال این باشد که این چه …
به حاكميت مديران مالي-اداري پايان دهيد!
موضوعي كه مي خواهم در مورد آن صحبت كنم،نه مسئله اي است كه منحصر به چند سازمان باشد و نه …
اصول کلیدی در طراحی نظام جبران خدمت
جبران خدمات به هر آنچیزی گفته می شود که فرد از سازمان دریافت می کند. این دریافتی می تواند مادی …
گزارشی از یک تجربه: چرا با داشتن بهترین نیروها، هنوز به هدف نرسیده ایم؟
مدتی پیش در برخورد با یکی از دوستان که مدتی است در یک شرکت نسبتاً موفق با اندازه کوچک، به …