logo

جدیدترین مطالب

همه مطالب

کارمند خوب، کارشناس خموش

اغلب از همکارانی که با آنها در تعامل هستم میپرسم که فلانی بهترین کارشناس(کارمند خوب) تو کیست؟ فردی را معرفی می …

بیشتر بخوانید

توافقنامه عملکردی؛ واکنشها!

چگونه توافقنامه عملکردی می تواند به بهبود فرایندهای و افزایش بهره وری کمک کند؟ واکنش ها به آن چیست؟

بیشتر بخوانید

پست مهمان: بازار دانش…

متني كه در زير مي خوانيد بازنشري است از وبلاگ دوست عزيز و همكلاسي خوبم كه سراسر مطالعه است و …

بیشتر بخوانید

مقابله با استرس از طریق مهارت سیاسی

معمولا اگر چندین سازمان رو تجربه کرده باشیم و همچنین چندین مدیر مختلف رو، خواهیم دید که یک چیز در …

بیشتر بخوانید

كارمندان شما مي دانند كجاي سيستم هستند؟

يكي از نكات اساسي در مدلهاي مختلف، چه مدلهاي تعالي، چه مدلهاي بلوغ و حتي مدلهاي فرهنگ سازماني و غيره، …

بیشتر بخوانید

به حاكميت مديران مالي-اداري پايان دهيد!

موضوعي كه مي خواهم در مورد آن صحبت كنم،‌نه مسئله اي است كه منحصر به چند سازمان باشد و نه …

بیشتر بخوانید

نقدی به رویکرد فعلی در خصوص بازخور 360

رهبری یعنی اثرگذاری بر زیر دستان. پس هر دانش، مهارت و توانایی که بتواند منجر به بهبود اثرگذاری بر زیردستان …

بیشتر بخوانید

یک تمرین: بد قلق کیست؟

در ادامه نوشته‌ی قبلی(اینجا)، در شروع لازم می دانم یک تمرین در خصوص افراد بدقلق انجام دهیم. توصیه می کنم …

بیشتر بخوانید

بیشترین بازدید

در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟

مقابله با استرس از طریق مهارت سیاسی

كمبود مهارت را با اراده جبران نكنيم

مقدمه ای بر کارکنان بدقلق

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل مرسر

به حاكميت مديران مالي-اداري پايان دهيد!

اصول کلیدی در طراحی نظام جبران خدمت

دورکاری: تجربه زیسته من

توافقنامه عملکردی؛ واکنشها!

در جبران خدمات، سرنا را از سرگشاد می‌نوازیم