بیشترین بازدید

در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟

مقابله با استرس از طریق مهارت سیاسی

كمبود مهارت را با اراده جبران نكنيم

مقدمه ای بر کارکنان بدقلق

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل مرسر

به حاكميت مديران مالي-اداري پايان دهيد!

اصول کلیدی در طراحی نظام جبران خدمت

دورکاری: تجربه زیسته من

توافقنامه عملکردی؛ واکنشها!

در جبران خدمات، سرنا را از سرگشاد می‌نوازیم

جدیدترین مطالب

همه مطالب

شيوه هاي متداول تعديل كاركنان در سازمانها

خروج از خدمت انواع مختلفي دارد كه در يك نگاه كلي مي‌توان آن را در دو گروه خروج‌هاي ناشي از …

بیشتر بخوانید

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل هی گروپ

مدل ارزیابی مشاغل هی گروپ شاید شناخته شده ترین مدل موجود در بازار ایران است. شرکتهای هم همچون شرکت ملی …

بیشتر بخوانید

بدون تردید شما بهترین کارمند مدیر خود هستید اگر…

بدون تردید شما بهترین کارمند مدیر خود هستید اگر یک سری رفتارهای متفاوت از سوی مدیر با شما می شود. …

بیشتر بخوانید

مقدمه ای بر کارکنان بدقلق

به نظر مهمترین وظیفه هر مدیری، مدیریت کردن دیگران(Managing Others) است. اساس هر مدیری در هر سطحی اگر همین یک …

بیشتر بخوانید

در جبران خدمات، سرنا را از سرگشاد می‌نوازیم

اصل ضرب المثل این است که آدم ناشی سرنا را از سرگشاد میزند. شاید سوال این باشد که این چه …

بیشتر بخوانید

به حاكميت مديران مالي-اداري پايان دهيد!

موضوعي كه مي خواهم در مورد آن صحبت كنم،‌نه مسئله اي است كه منحصر به چند سازمان باشد و نه …

بیشتر بخوانید

اصول کلیدی در طراحی نظام جبران خدمت

جبران خدمات به هر آنچیزی گفته می شود که فرد از سازمان دریافت می کند. این دریافتی می تواند مادی …

بیشتر بخوانید

گزارشی از یک تجربه: چرا با داشتن بهترین نیروها، هنوز به هدف نرسیده ایم؟

مدتی پیش در برخورد با یکی از دوستان که مدتی است در یک شرکت نسبتاً موفق با اندازه کوچک، به …

بیشتر بخوانید

در شبکه های اجتماعی همراه من باشید...