logo

جدیدترین مطالب

همه مطالب

در جبران خدمات، سرنا را از سرگشاد می‌نوازیم

اصل ضرب المثل این است که آدم ناشی سرنا را از سرگشاد میزند. شاید سوال این باشد که این چه …

بیشتر بخوانید

دورکاری: تجربه زیسته من

تجربه زیسته من از دو هفته دورکاری را سعی کردم به صورت خلاصه و کاربردی اینجا بنویسم.

بیشتر بخوانید

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل هی گروپ

مدل ارزیابی مشاغل هی گروپ شاید شناخته شده ترین مدل موجود در بازار ایران است. شرکتهای هم همچون شرکت ملی …

بیشتر بخوانید

کارمند خوب، کارشناس خموش

اغلب از همکارانی که با آنها در تعامل هستم میپرسم که فلانی بهترین کارشناس(کارمند خوب) تو کیست؟ فردی را معرفی می …

بیشتر بخوانید

توافقنامه عملکردی؛ واکنشها!

چگونه توافقنامه عملکردی می تواند به بهبود فرایندهای و افزایش بهره وری کمک کند؟ واکنش ها به آن چیست؟

بیشتر بخوانید

در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟

در این نوشته روی اشتباهات کارمندان و مزایایی که این اشتباهات برای سازمان دارد متمرکز شده ام و در این خصوص نوشته ام.

بیشتر بخوانید

كمبود مهارت را با اراده جبران نكنيم

امروز مقاله اي تحت عنوان دلايل شكست سازمانهاي كوچك و به صورت خاص كارافرينان مطالعه كردم. در اين مقاله عوامل …

بیشتر بخوانید

نقدی به رویکرد فعلی در خصوص بازخور 360

رهبری یعنی اثرگذاری بر زیر دستان. پس هر دانش، مهارت و توانایی که بتواند منجر به بهبود اثرگذاری بر زیردستان …

بیشتر بخوانید

بیشترین بازدید

در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟

مقابله با استرس از طریق مهارت سیاسی

كمبود مهارت را با اراده جبران نكنيم

مقدمه ای بر کارکنان بدقلق

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل مرسر

به حاكميت مديران مالي-اداري پايان دهيد!

اصول کلیدی در طراحی نظام جبران خدمت

دورکاری: تجربه زیسته من

توافقنامه عملکردی؛ واکنشها!

در جبران خدمات، سرنا را از سرگشاد می‌نوازیم