logo

جدیدترین مطالب

همه مطالب

گزارشی از یک تجربه: چرا با داشتن بهترین نیروها، هنوز به هدف نرسیده ایم؟

مدتی پیش در برخورد با یکی از دوستان که مدتی است در یک شرکت نسبتاً موفق با اندازه کوچک، به …

بیشتر بخوانید

شایستگی های کلیدی برای همه افراد سازمان

شایستگی های متعددی می توان برای کارکنان و اعضای سازمان مطرح ساخت. در این نوشته با تمرکز بر رفتار، تعدادی از مهمترین شایستگیها را اشاره کرده ام.

بیشتر بخوانید

در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟

در این نوشته روی اشتباهات کارمندان و مزایایی که این اشتباهات برای سازمان دارد متمرکز شده ام و در این خصوص نوشته ام.

بیشتر بخوانید

مديريت عملكرد در قرآن كريم

وقتي فردي وارد حرفه اي مي شود، همه چيز را از زاويه‌ي ديد خودش ميبيند. اين اصل كلي در مورد …

بیشتر بخوانید

و مديراني كه هيچ اراده اي ندارند…

در توسعه مديران و رهبران معمولا به سه حوزه اصلي توجه و به صورت مجزا براي آنها برنامه ريزي مي …

بیشتر بخوانید

توافقنامه عملکردی؛ واکنشها!

چگونه توافقنامه عملکردی می تواند به بهبود فرایندهای و افزایش بهره وری کمک کند؟ واکنش ها به آن چیست؟

بیشتر بخوانید

کارمند خوب، کارشناس خموش

اغلب از همکارانی که با آنها در تعامل هستم میپرسم که فلانی بهترین کارشناس(کارمند خوب) تو کیست؟ فردی را معرفی می …

بیشتر بخوانید

یک تمرین: بد قلق کیست؟

در ادامه نوشته‌ی قبلی(اینجا)، در شروع لازم می دانم یک تمرین در خصوص افراد بدقلق انجام دهیم. توصیه می کنم …

بیشتر بخوانید

بیشترین بازدید

در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟

مقابله با استرس از طریق مهارت سیاسی

كمبود مهارت را با اراده جبران نكنيم

مقدمه ای بر کارکنان بدقلق

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل مرسر

به حاكميت مديران مالي-اداري پايان دهيد!

اصول کلیدی در طراحی نظام جبران خدمت

دورکاری: تجربه زیسته من

توافقنامه عملکردی؛ واکنشها!

در جبران خدمات، سرنا را از سرگشاد می‌نوازیم