logo

جدیدترین مطالب

همه مطالب

در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟

در این نوشته روی اشتباهات کارمندان و مزایایی که این اشتباهات برای سازمان دارد متمرکز شده ام و در این خصوص نوشته ام.

بیشتر بخوانید

مقابله با استرس از طریق مهارت سیاسی

معمولا اگر چندین سازمان رو تجربه کرده باشیم و همچنین چندین مدیر مختلف رو، خواهیم دید که یک چیز در …

بیشتر بخوانید

گزارشی از یک تجربه: چرا با داشتن بهترین نیروها، هنوز به هدف نرسیده ایم؟

مدتی پیش در برخورد با یکی از دوستان که مدتی است در یک شرکت نسبتاً موفق با اندازه کوچک، به …

بیشتر بخوانید

شایستگی های کلیدی برای همه افراد سازمان

شایستگی های متعددی می توان برای کارکنان و اعضای سازمان مطرح ساخت. در این نوشته با تمرکز بر رفتار، تعدادی از مهمترین شایستگیها را اشاره کرده ام.

بیشتر بخوانید

نقدی به رویکرد فعلی در خصوص بازخور 360

رهبری یعنی اثرگذاری بر زیر دستان. پس هر دانش، مهارت و توانایی که بتواند منجر به بهبود اثرگذاری بر زیردستان …

بیشتر بخوانید

یک تمرین: بد قلق کیست؟

در ادامه نوشته‌ی قبلی(اینجا)، در شروع لازم می دانم یک تمرین در خصوص افراد بدقلق انجام دهیم. توصیه می کنم …

بیشتر بخوانید

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل مرسر

در نوشته های قبلی به صورت مفصل بر نقش و اهمیت ارزیابی مشاغل نوشتیم. نوشتیم که بدون آن، سایر زیرسیستم …

بیشتر بخوانید

سه اصل مهم در زمان تعديل نيرو*

بعضي وقتها مجبور هستيم با فرد يا افرادي داخل سازمان خداحافظي كنيم. افرادي كه يا به صورت مستقيم و يا به صورت غير …

بیشتر بخوانید

بیشترین بازدید

در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟

مقابله با استرس از طریق مهارت سیاسی

كمبود مهارت را با اراده جبران نكنيم

مقدمه ای بر کارکنان بدقلق

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل مرسر

به حاكميت مديران مالي-اداري پايان دهيد!

اصول کلیدی در طراحی نظام جبران خدمت

دورکاری: تجربه زیسته من

توافقنامه عملکردی؛ واکنشها!

در جبران خدمات، سرنا را از سرگشاد می‌نوازیم