همه مطالب
در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟
در این نوشته روی اشتباهات کارمندان و مزایایی که این اشتباهات برای سازمان دارد متمرکز شده ام و در این خصوص نوشته ام.
مقابله با استرس از طریق مهارت سیاسی
معمولا اگر چندین سازمان رو تجربه کرده باشیم و همچنین چندین مدیر مختلف رو، خواهیم دید که یک چیز در …
گزارشی از یک تجربه: چرا با داشتن بهترین نیروها، هنوز به هدف نرسیده ایم؟
مدتی پیش در برخورد با یکی از دوستان که مدتی است در یک شرکت نسبتاً موفق با اندازه کوچک، به …
شایستگی های کلیدی برای همه افراد سازمان
شایستگی های متعددی می توان برای کارکنان و اعضای سازمان مطرح ساخت. در این نوشته با تمرکز بر رفتار، تعدادی از مهمترین شایستگیها را اشاره کرده ام.
نقدی به رویکرد فعلی در خصوص بازخور 360
رهبری یعنی اثرگذاری بر زیر دستان. پس هر دانش، مهارت و توانایی که بتواند منجر به بهبود اثرگذاری بر زیردستان …
یک تمرین: بد قلق کیست؟
در ادامه نوشتهی قبلی(اینجا)، در شروع لازم می دانم یک تمرین در خصوص افراد بدقلق انجام دهیم. توصیه می کنم …
مروری بر مدل ارزیابی مشاغل مرسر
در نوشته های قبلی به صورت مفصل بر نقش و اهمیت ارزیابی مشاغل نوشتیم. نوشتیم که بدون آن، سایر زیرسیستم …
سه اصل مهم در زمان تعديل نيرو*
بعضي وقتها مجبور هستيم با فرد يا افرادي داخل سازمان خداحافظي كنيم. افرادي كه يا به صورت مستقيم و يا به صورت غير …
بیشترین بازدید