logo

جدیدترین مطالب

همه مطالب

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل مرسر

در نوشته های قبلی به صورت مفصل بر نقش و اهمیت ارزیابی مشاغل نوشتیم. نوشتیم که بدون آن، سایر زیرسیستم …

بیشتر بخوانید

بدون تردید شما بهترین کارمند مدیر خود هستید اگر…

بدون تردید شما بهترین کارمند مدیر خود هستید اگر یک سری رفتارهای متفاوت از سوی مدیر با شما می شود. …

بیشتر بخوانید

مقدمه ای بر کارکنان بدقلق

به نظر مهمترین وظیفه هر مدیری، مدیریت کردن دیگران(Managing Others) است. اساس هر مدیری در هر سطحی اگر همین یک …

بیشتر بخوانید

کارمند خوب، کارشناس خموش

اغلب از همکارانی که با آنها در تعامل هستم میپرسم که فلانی بهترین کارشناس(کارمند خوب) تو کیست؟ فردی را معرفی می …

بیشتر بخوانید

اصول کلیدی در طراحی نظام جبران خدمت

جبران خدمات به هر آنچیزی گفته می شود که فرد از سازمان دریافت می کند. این دریافتی می تواند مادی …

بیشتر بخوانید

شایستگی های کلیدی برای همه افراد سازمان

شایستگی های متعددی می توان برای کارکنان و اعضای سازمان مطرح ساخت. در این نوشته با تمرکز بر رفتار، تعدادی از مهمترین شایستگیها را اشاره کرده ام.

بیشتر بخوانید

مقابله با استرس از طریق مهارت سیاسی

معمولا اگر چندین سازمان رو تجربه کرده باشیم و همچنین چندین مدیر مختلف رو، خواهیم دید که یک چیز در …

بیشتر بخوانید

اندر احوالات مسئولیت پذیری

با توجه به متغیرهای فرهنگ ملی کشور و آنچه که من تا کنون دیده ام، شاید یکی از مهمترین شایستگی …

بیشتر بخوانید

بیشترین بازدید

در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟

مقابله با استرس از طریق مهارت سیاسی

كمبود مهارت را با اراده جبران نكنيم

مقدمه ای بر کارکنان بدقلق

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل مرسر

به حاكميت مديران مالي-اداري پايان دهيد!

اصول کلیدی در طراحی نظام جبران خدمت

دورکاری: تجربه زیسته من

توافقنامه عملکردی؛ واکنشها!

در جبران خدمات، سرنا را از سرگشاد می‌نوازیم