بیشترین بازدید

در مقابل اشتباهات کارمندان چگونه رفتار کنیم؟

مقابله با استرس از طریق مهارت سیاسی

كمبود مهارت را با اراده جبران نكنيم

مقدمه ای بر کارکنان بدقلق

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل مرسر

به حاكميت مديران مالي-اداري پايان دهيد!

اصول کلیدی در طراحی نظام جبران خدمت

دورکاری: تجربه زیسته من

توافقنامه عملکردی؛ واکنشها!

در جبران خدمات، سرنا را از سرگشاد می‌نوازیم

جدیدترین مطالب

همه مطالب

پست مهمان: بازار دانش…

متني كه در زير مي خوانيد بازنشري است از وبلاگ دوست عزيز و همكلاسي خوبم كه سراسر مطالعه است و …

بیشتر بخوانید

رابطه سن، سابقه، تجربه و کارایی

در نقشه ذهنی اغلب ما اینگونه نقش بسته که سن و سابقه بیشتر یعنی تجربه بیشتر و تجربه بیشتر دقیقا مساوی است با کارایی بیشتر. این دیدگاه مورد نقد قرار گرفته است

بیشتر بخوانید

ارزیابی مشاغل، زیرساخت منابع انسانی

چندی پیش، شنیدم یک مشاور منابع انسانی برای یک پروژه ای را برای سازمانی انجام دهد، پیشنهاد برگزاری دو کانون …

بیشتر بخوانید

اصول کلیدی در طراحی نظام جبران خدمت

جبران خدمات به هر آنچیزی گفته می شود که فرد از سازمان دریافت می کند. این دریافتی می تواند مادی …

بیشتر بخوانید

چالش هاي مديريت منابع انساني در سال 2014

در هر دهه اي از عمر مديريت منابع انساني چالش هايي در صدر توجه بوده و عمده‌ي انرژي مديريت منابع …

بیشتر بخوانید

مروری بر مدل ارزیابی مشاغل مرسر

در نوشته های قبلی به صورت مفصل بر نقش و اهمیت ارزیابی مشاغل نوشتیم. نوشتیم که بدون آن، سایر زیرسیستم …

بیشتر بخوانید

كارمندان شما مي دانند كجاي سيستم هستند؟

يكي از نكات اساسي در مدلهاي مختلف، چه مدلهاي تعالي، چه مدلهاي بلوغ و حتي مدلهاي فرهنگ سازماني و غيره، …

بیشتر بخوانید

یک تمرین: بد قلق کیست؟

در ادامه نوشته‌ی قبلی(اینجا)، در شروع لازم می دانم یک تمرین در خصوص افراد بدقلق انجام دهیم. توصیه می کنم …

بیشتر بخوانید

در شبکه های اجتماعی همراه من باشید...