بیشترین بازدید

مروري بر معتبرترين مقياس­هاي پرسشنامه اي سنجش رضايت شغلي

خلاصه کتاب ارتباطات انسانی دکتر فرهنگی

30 رهنمود کلیدی برای کوچک سازی موفق

مدیریت ریسک های منابع انسانی

گامهاي طراحي مدل مديريت استعداد ها

مدیر مناسب از دید یک دهه هفتادی

توصیه هایی به مدیران در خصوص بازخورد

يافته هاي لينكدين در خصوص دلايل ترك خدمت كاركنان

توازن کار-زندگی و یا یکپارچگی آن؟

فرایند اجتماعی سازی کارکنان جدیدالاستخدام

همه مطالب

هر روز باید بیشتر از روز قبل کار کنیم؟

به نظر میرسد که بشر در هیچ دوره ای در تاریخ، به اندازه امروز کار نمی کرده است. انسان شکارچی-خوشه چین(Hunter-gatherer) …

بیشتر بخوانید
معیارهای قبول شغل

در چه شرایطی یک شغل را قبول نکنیم؟

قبول کردن یک شغل، تنها به معنی قبول کردن آن نیست. پیامدها و تبعاتی دارد که مهمترین آنها زمان و …

بیشتر بخوانید

در جبران خدمات، سرنا را از سرگشاد می‌نوازیم

اصل ضرب المثل این است که آدم ناشی سرنا را از سرگشاد میزند. شاید سوال این باشد که این چه …

بیشتر بخوانید

تفاوت کارکنان با استعداد و کارکنان دانشی

بارها و بارها دیده ام در سازمانها کارکنان دانشی را معادل استعدادها(Talent) در نظر می گیرند، به خاطر همین تصمیم …

بیشتر بخوانید

آزارجنسی در محیط کار: چیستی

در ادامه نوشته قبلی که البته(اینجا) مقدمه ورود به بحث آزار جنسی در محیط کار بود در این چند سطر …

بیشتر بخوانید
فرایند جامعه پذیری

فرایند اجتماعی سازی کارکنان جدیدالاستخدام

در نوشته قبلی به اهمیت اجتماعی سازی کارکنان پرداختم. در این نوشته مراحل مرتبط با این اجتماعی سازی را تشریح …

بیشتر بخوانید

نمونه مصاحبه(رزومه پر ولی پوچ)

با اقایی متولد 1361 مجرد مصاحبه کردم برای پست کارشناس فروش. ایشان تاکید داشتند در چند فیلد مختلف سابقه کار …

بیشتر بخوانید

یک تمرین: بد قلق کیست؟

در ادامه نوشته‌ی قبلی(اینجا)، در شروع لازم می دانم یک تمرین در خصوص افراد بدقلق انجام دهیم. توصیه می کنم …

بیشتر بخوانید

در شبکه های اجتماعی همراه من باشید...