15 توصیه به رهبران و مدیران ارشد در سال جدید

1. اگر ارزشهایی برای سازمان خود تعریف نکنید جای دیگر تعریف میشود.
2. از تماشای ساعت شنی یا گردش زمین چیز زیادی برای اداره سازمان دستگیرتان نخواهد شد، هدفمند آموزش ببینید، هدفمند آموزش دهید.
3. تکرار خطاها، مسیر جدیدی خلق نمیکند، متخصصین هر حوزه را شناسایی کنید
4. خلق بهترین محیط برای کارکردن دور از دسترس نیست، برنامه میخواهد.
5. بین افرادی که نمیتوانند و آنهایی که نمیخواهند خط کشی کنید.
6. به صورت پیش فرض، همه علاقه مند به مشارکت در سازمان هستند. شما تعیین کنید چه کسی مشارکت کند چه کسی نکند، وگرنه بعید نیست برعکس شود.
7. برای وجود هر کسی در سازمان دلیل قانع کننده ای داشته باشید.
8. تعامل حرف اول را بزند. تعامل مبتنی بر انتظارات طرفین.
9. نگذارید خشم شما به عصبانیت منجر شود. خشم را با گفتگو ابراز کنید.
10. اغلب ما متخصص شروع خوب و پر انرژی هستیم، 97 را به تمام کردن بگذرانید.
11. هر رخداد یا درخواست اورژانسی الزاما مهم نیست.
12. درصدی از انرژی شرکت را به فعالیتهای فیزیکی عام المنفعه اختصاص دهید.
13. همیشه 110درصد به جای 100 درصد بدهید. از کل 110 درصد، همان 10 درصد در خاطره ها خواهد ماند.
14. هر روز را به نحوی مدیریت کنید که گویی هزار سال دیگر آنجا هستید.
15. هر روز را به نحوی مدیریت کنید که گویی فردا قرار است نباشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *